catawbas کودکان تحقیقات رادیکال بلوغ زودرس

catawbas: کودکان تحقیقات رادیکال بلوغ زودرس تاثیر گذار خبر علم و تکنولوژی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار اجتماعی فروش کلیه در مناطق زلزله زده کرمانشاه جهت ساخت منزل

    رییس شورای شهر سرپل‌ذهاب گفت: بدلیل گرانی مصالح ساختمانی، بسیاری از مردم فقط اسکلت خانه‌ را اوج برده‌اند و بقیه کار متوقف شده‌است.

    فروش کلیه در مناطق زلزله زده کرمانشاه جهت ساخت منزل

    فروش کلیه در مناطق زلزله زده کرمانشاه جهت ساخت خانه

    عبارات مهم : زلزله

    رییس شورای شهر سرپل ذهاب گفت: بدلیل گرانی مصالح ساختمانی، بسیاری از مردم فقط اسکلت منزل را اوج برده اند و بقیه کار متوقف شده است است.

    بعضی زلزله زدگان حاضرند جهت ساخت منزل هایشان کلیه بفروشند

    سید مجتبی جاسمی در رابطه با آخرین اوضاع زلزله زدگان کرمانشاه بیان داشت: اوضاع سرپل ذهاب با توجه به اینکه زمین لرزه مدام تکرار می شود، خوب نیست و مردم را از لحاظ معنوی و روانی به هم ریخته است و اوضاع بسیار نامساعدی دارند. او تصریح کرد: همچنین بهدلیل گرانی مصالح ساختمانی، بسیاری از مردم فقط اسکلت منزل را اوج برده اند و بقیه کار متوقف شده است است.

    فروش کلیه در مناطق زلزله زده کرمانشاه جهت ساخت منزل

    مردم توان ساخت منزل ندارند

    جاسمی با اشاره به اینکه مردم توان ادامه ساخت ندارند، گفت: از طرفی بسیاری از ستادهایی که به این منطقه آمدند، بنرهایی را در شهر راه اندازی کردند؛ مبنی بر اینکه تا آخر با مردم زلزله زده هستیم. متاسفانه بسیاری از این ستادها در مناطق نماندند و اعلام کردند که می خواهیم از منطقه برویم و پرونده ها را تحویل بنیاد مسکن می دهیم، از طرفی قرار شده است بود به مردم آهن بدهند، ولی بسیاری از مردم آهن تحویل نگرفتند، در مجموع تعهداتی که قرار بود؛ عملیاتی شود به جایی نرسیده است.

    شاید چند مدرسه به صورت نمادین افتتاح شود

    رییس شورای شهر سرپل‌ذهاب گفت: بدلیل گرانی مصالح ساختمانی، بسیاری از مردم فقط اسکلت خانه‌ را اوج برده‌اند و بقیه کار متوقف شده‌است.

    او گفت: همچنین بعید می دانم که اکثر مدارسی که تخریب شده است بود، تکمیل شده است باشند. زیاد مدارس در حال ساخت هستند، ولی اول مهر تکمیل نمی شوند، البته شاید چند مدرسه به صورت نمادین افتتاح شود.برای بسیاری از مدارس از کانکس استفاده می شود از طرفی بسیاری از مستاجرین که قرار بود، زمین تحویل بگیرند همچنان زمین تحویل نگرفتند. رییس شورای شهر سرپل ذهاب در رابطه با اوضاع بهداشت شهر گفت: بهداشت اصلا مناسب نیست، شهرداری هنوز پولی به ما نداده است که کاری انجام دهیم، ای کاش وزارت کشور بگوید؛ جهت شهری مثل سرپل ذهاب چه خدماتی را ارائه کرده است.

    جاسمی گفت: قرار بود که شهرداری مجوز ساخت منزل های تخریبی را بدهد و وزارت کشور هزینه مجوزها را به شهرداری بدهد، ولی متاسفانه هیچ پولی جهت این کار داده نشده هست. امکانات شهرداری فرسوده و متعلق به وقت بازسازی هست. از طرفی شهرداری بدهی بالغ بر دو میلیاردی دارد و از طرفی هم هیچ اعتباری به شورا داده نشد، حتی یک تانکر، لجن کش و آب پاش به ما ندادند؛ علاوه بر این هیچ بودجه ای هم به ما تعلق نگرفت.

    مردم با هزینه خود آوربرداری کردند

    فروش کلیه در مناطق زلزله زده کرمانشاه جهت ساخت منزل

    او افزود: مردم با هزینه های خود آواربرداری کردند، جهت هر آواربرداری از هر منزل نزدیک به دو میلیون تومان هزینه جهت اجاره بیل مکانیکی و کمپرسی پرداخت کردند تا کار آواربرداری انجام شود. بنیاد مسکن باید این کار را انجام می داد، ولی متاسفانه اعلام کردند که نمی توانیم و مردم کرمانشاه با قرض و وقوله کار آواربرداری را انجام دادند.

    فروش کلیه در مناطق زلزله زده کرمانشاه جهت ساخت خانه

    جاسمی گفت: مردمی هستند که حاضرند کلیه خود را بفروشند تا کار ساخت و ساز را انجام دهند؛ این درد هست. زلزله های پی در پی، روح و روان مردم را به هم ریخته هست. قرار بود که به مردم تیرآهن بدهند، ولی بعد اعلام کردند که هیچ تیرآهنی حمل نشده هست. مدیر شورای شهر سرپل ذهاب گفت: ۲۰ درصد مردم در منزل ها زندگی می کنند، شاید هم کمتر. زلزله هایی که اتفاق می افتد باعث شده است که همین ۲۰ درصد دوباره به کانکس ها برود. اسکلت بسیاری از منزل ها با زحمت اوج رفت، ولی همین طور رها شده است هست. قیمت ملک نیز پایین آمده و بسیاری با همین قیمت ها منزل های خود را فروختند و به کرمانشاه مهاجرت کردند و با این پول ناچیز در کرمانشاه منزل رهن کردند. جاسمی گفت: یکی از پرسشها بحث بیکاری جوانان تحصیل کرده در شهرستان سرپل ذهاب هست، متاسفانه این امر بیداد می کند، پرسشها شهرک صنعتی نیز مطرح است که در ان تعدادی هم کشته شدند، متاسفانه هیچ کار عملیاتی و اجرایی صورت نگرفته است و موجب بیکاری جوانان شده است است.

    رییس شورای شهر سرپل‌ذهاب گفت: بدلیل گرانی مصالح ساختمانی، بسیاری از مردم فقط اسکلت خانه‌ را اوج برده‌اند و بقیه کار متوقف شده‌است.

    او افزود: بنیاد مسکن باید از جوانان تحصیلکرده شهرستان استفاده می کرد، ولی این اتفاق نیفتاد. بعضی از مسئولان بنیاد مسکن حتی جواب تلفن نمی دهند تا بتوانیم پرسشها مردم را منعکس کنیم.

    برخی مسئولان شهر هم جهت حفظ سمت خود از اینکه بگویند در این شهرستان چه می گذرد امتناع می کنند. متاسفانه آنها به وظیفه ذاتی خود عمل نکرده اند. رییس شورای شهر سرپل ذهاب خاطرنشان کرد: منکر خدمات دولت نیستیم، ولی بررسی کنند چند بند از مصوبات جلسات اجرایی شده است و خروجی داشته هست. اکثر روستاهای سرپل ذهاب آب آشامیدنی ندارند و با تانکر به آنها آبرسانی می شود؛ همچنین ۸۰ درصد از زیرساخت های شهری تخریب شده است و آسیب دیده هست. مردم سرپل با کمبود ماسه مواجه هستند، ولی بدلیل تخریب کارخانه سنگ شکن شهرداری تامین آن ممکن نیست.

    فروش کلیه در مناطق زلزله زده کرمانشاه جهت ساخت منزل

    ایران

    واژه های کلیدی: زلزله | شهرداری | کرمانشاه | اخبار اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار