catawbas کودکان تحقیقات رادیکال بلوغ زودرس

catawbas: کودکان تحقیقات رادیکال بلوغ زودرس تاثیر گذار خبر علم و تکنولوژی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی تلاش دولت استمرار آرامش در بخش اقتصادی است / روحانی

    رییس جمهوری گفت: دولت تلاش می کند آرامش در بخش اقتصادی ادامه یابد و پرسشها بر دوش مردم را بکاهد. 

    تلاش دولت استمرار آرامش در بخش اقتصادی است / روحانی

    روحانی: تلاش دولت استمرار آرامش در بخش اقتصادی است

    عبارات مهم : اقتصادی

    رییس جمهوری گفت: دولت تلاش می کند آرامش در بخش اقتصادی ادامه یابد و پرسشها بر دوش مردم را بکاهد.

    به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین «حسن روحانی» روز سه شنبه در آخر نشست سران قوا افزود: آمریکایی ها بعد از 13 آبان بسیار در انتظار این بودند که یک بهم ریختگی در زمینه اقتصاد کشور شاهد باشند ولی مردم و فعالان اقتصادی به گونه ای عمل کردند که همه برعکس شد.

    وی ادامه داد: آمریکا می خواست بعد از 13 آبان تورم اقتصادی بازار ارز را به نحو دیگری ببیند ولی هم بانک مرکزی، هم بخش های دیگر اقتصادی و مردم به گونه ای عمل کردند که جهت دنیا و داخل کشور شرایط محسوس است و آرامش مردم بعد از این تاریخ مقداری زیاد شده است است.

    تلاش دولت استمرار آرامش در بخش اقتصادی است / روحانی

    رییس جمهوری اظهارداشت: تلاش دولت این است که آرامش در بخش اقتصادی را ادامه دهیم و مشکلاتی که بر دوش مردم است را بکاهیم.

    روحانی در ادامه سخنان خود به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب راجع به بودجه سال آینده اشاره کرد و گفت: ایشان رهنمودی دادند و بر مبنای این رهنمود تازه امروز جلسه ای برگزار شد که این سیاست را چگونه اجرایی کنیم.

    رییس جمهوری گفت: دولت تلاش می کند آرامش در بخش اقتصادی ادامه یابد و پرسشها بر دوش مردم را بکاهد. 

    وی افزود: البته جلسات دیگری هم در این هفته خواهیم داشت و تا هفته آینده نکات مورد نظر رهبرمعظم انقلاب را نهایی خواهیم کرد و ممکن است بر مبنای این نظر در بودجه سال آینده اصلاحاتی مورد نیاز باشد تا انجام دهیم.

    رییس جمهوری با تشریح نشست امروز سران سه قوه گفت: در این نشست عمدتا راجع به مسایل اقتصادی و سیاسی کشور و منطقه تبادل نظر و گفت و گو شد.

    روحانی اظهارداشت: در بخش اقتصاد در هفته های گذشته چهارچوبی را تنظیم کرده بودیم که سیاست های این چهارچوب به نحوی بودجه سال آینده را هم در بر می گرفت.

    تلاش دولت استمرار آرامش در بخش اقتصادی است / روحانی

    وی تاکید کرد: لایحه بودجه سال 1398 آماده است و بزودی تقدیم مجلس شورای اسلامی می شود.

    رییس قوه مجریه با قدردانی از تلاش های صادرکنندگان جهت پیشرفت خوب در امسال نسبت به سال گذشته خاطرنشان کرد: صادرکنندگان در هشت ماهه امسال نسبت به سال گذشته پیشرفت خوبی داشتند و بیش از 13 درصد زیاد کردن صادرات را شاهد بودیم و با چهارچوبی که جهت بازگشت ارز صادراتی تعیین شده است راه حل مطمئنی جهت درآمدهای ارزی آینده نگری شده است است

    رییس جمهوری گفت: دولت تلاش می کند آرامش در بخش اقتصادی ادامه یابد و پرسشها بر دوش مردم را بکاهد. 

    روحانی با بیان این که این راه را ادامه می دهیم، یادآور شد: در بخشی از نشست امروز وزیر نفت گزارشی از شرایط فروش نفت ارائه کرد.

    وی افزود: نشانه آمریکا این بود که جلو صادرات نفت کشور عزیزمان ایران را بگیرد ولی به صراحت به مردم می گویم که صادرات نفت بعد از 13 آبان به مراتب بهتر شده است است .

    تلاش دولت استمرار آرامش در بخش اقتصادی است / روحانی

    رییس جمهوری یادآور شد: گزارش امروز وزیر نفت امیدوار کننده بود و مواردی هم که تسهیلات می خواست مورد توافق سران سه قوه قرار گرفت.

    روحانی اضافه کرد: آمریکایی ها در زمینه نفت ناموفق بودند. آنها در زمینه اوپک هم خیلی تلاش کردند که کاری کنند تا تولید کشورهای عضو اوپک کم کردن نیابد و ثابت بماند که الحمدالله کم کردن پیدا کرد و کشورهای غیر اوپک هم همین تصمیم را داشتند.

    وی افزود: آمریکایی ها در این باره ناموفق بودند و جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران موفقیت های خوبی به دست آورد و روند فروش نفت کشور عزیزمان ایران به همان صورتی که قبل از این اجلاس بود، ادامه خواهد یافت.

    رییس قوه مجریه ابراز امیدواری کرد با توفیقاتی که مردم در آستانه چهلمین سال پیروزی انقلاب خواهند داشت، شاهد توفیقات بزرگ تری باشیم.

    رییس جمهوری گفت: در یکی دو سفری که به استان ها داشتم و بقیه مسئولین به استان ها سفر کردند، شاهد افتتاح های بسیار زیاد و به ثمر رسیدن بسیاری از پروژه ها هستیم و در زمینه پروژه های نا تمام تصمیمات خوبی گرفتیم که به مردم واگذار شود.

    روحانی اضافه کرد: تلاش می کنیم روند اشتغال را جهت سال آینده حفظ کنیم تا مردم در زمینه کالای اساسی دچار مسئله نشوند و این اولویت ما جهت سال 98 است و مردم جهت تامین کالای اساسی و مواد مهم اطمینان داشته باشند و ارز ثبات داشته باشد و افرادی که حقوق ثابت دارند در حدی که توان داریم رشد دهیم.

    ** راهی جز صلح با مردم یمن ندارند

    رییس جمهوری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که در زمینه پرسشها منطقه ای حرکت ها به سود مردم منطقه هست، اظهار داشت: شرایط یمن به گونه ای است که آنهایی که می درخواست کردند این کشور را در اشغال خود داشته باشند امروز احساس می کنند راهی جز صلح با مردم یمن ندارند .

    روحانی خاطرنشان کرد: ما همواره از مذاکرات یمنی – یمنی پشتیبانی کرده و در حال حاضر هم پشتیبانی می کنیم و امروز علامت ها جهت رسیدن به یک آرامش در یمن بیش از گذشته است.

    رییس جمهوری ادامه داد در سوریه هم شرایط به سمت صلح و آرامش زیاد است و این به معنای موفقیت جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در پرسشها منطقه ای هست.

    واژه های کلیدی: اقتصادی | سال آینده | حسن روحانی | اخبار سیاسی و اجتماعی


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار